Verkoop voor Oekraïnse refugees & Pure-Kidz

Stichting Pure-Kidz

Gezinshuis Pure-kidz is een thuis waar Ruud en Alice kinderen opvangen die anders in een instelling hadden moeten opgroeien. Ruud en Alice vangen, in diverse vormen, kinderen op die (even) niet meer thuis kunnen wonen. Dat kan zijn fulltime/deeltijd/crisis/langdurig-tijdelijk of extra ondersteuning terwijl de kinderen nog thuis wonen. In ieder geval zijn ze  momenteel in alle gevallen perspectief biedend, indien nodig. Ook werken ze in sommige cases samen met ouders, om te voorkomen dat ze fulltime uit huis geplaatst moeten gaan worden. Dat is heel waardevol. Daarnaast hebben Ruud en Alice contact met de biologische families hoog in het vaandel staan. Broertjes en zusjes komen logeren en b.v op moeder/ vader dag zijn de kidz altijd, waar mogelijk natuurlijk, bij hun eigen ouders. De term ‘Gezinshuis-gezin’ is door hun in het leven geroepen omdat ze geloven in de kracht van de kleinschalige opvang in een gezin met, in hun geval, 2 vaste opvoeders en een aantal medewerkers.

Momenteel hebben ze in het gezinshuis-gezin 3 kidz wonen. Ze zijn blij om op deze manier veel te kunnen betekenen voor de jongeren en hun families.  Recent hebben Ruud en Alice ook 2,5 maand een Oekraïns gezin te gast gehad. Luba (75 jaar) IIa 48 jaar, Serhii 52 en hun zoontje van 10 jaar Dyma.  Dat is heel goed gegaan en inmiddels hebben Ruud en Alice een nieuw eigenhuis voor ze gevonden en blijven ze ondersteunen waar nodig. Deze zomer vakantie is het Oekraïnse gezin ook een week mee geweest op vakantie.

Door het kopen van een prachtige foto van Dirk Wiersma draagt u bij aan het Stichting Pure-kidz- Oekraïne en PLUS+ project .

Oekraïnse Vluchtelingen:

Het Pure-kidz > PLUS+ project :

Voor meer informatie kunt u de site bezoeken:

www.pure-kidz.nl of mailen via  info@pure-kidz.nl.

!!!!! Alvast heel veel dank voor uw steun namens iedereen :-)

Stuur e-mail

* Invoer verplicht