Verkoop voor Oekraïnse refugees & Pure-Kidz

Stuur e-mail mail_outline Info/Contact

Dirk Wiersma (www.pantafos.com) verkoopt een groot aantal prints van zijn foto's waarbij de opbrengst bestemd is voor de Oekraïnse Refugees en Stichting  Pure-kidz (www.pure-kidz.nl)

Voor belangstellenden staat een impressie van de 500 foto's, onderverdeeld in vier categorieën op deze site.

www.dirkwiersmaforstichtingpure-kidz.nl

De aangeboden vergrotingen zijn deels gebruikt voor tentoonstellingen of andere doeleinden. Sommigen kunnen dan ook gebruikssporen of kleine beschadigingen vertonen.

In het account vermeld de bestandsnaam onder ieder beeld behalve de titel, afmeting en wijze van afwerking ook een aanduiding voor de kwaliteit als volgt:

R         Redelijk

G         Goed

N         Nieuw

De prijzen zijn te zien onder INFO of de streepjes links boven en variëren van enkele tientjes tot enkele honderden Euro's.

Verkoop vindt uitsluitend plaats op de Paltzerweg 139, te Bilthoven

iedere zaterdagmiddag van 13 30 tot 17 00. Bij voorkeur geen afspraken buiten deze tijdspanne.

Stuur e-mail

* Invoer verplicht